dinsdag 22 oktober 2013

Erik of het klein insectenboek, Godfried Bomans. Opdracht 4

Afbeelding bij Erik of het klein insectenboek



Ik heb deze afbeelding gemaakt met Photoshop. In de afbeelding zie je Erik in zijn bed liggen. In het boek droomt hij over Wollewei en de insecten die daar leven, dit heb ik geïllustreerd door een mier, een vlinder en een doodgraver in Eriks kamer rond te laten lopen. Ik heb ook gras in de afbeelding geplaatst, omdat de verhalen zich afspelen in het gras. Dit is dus een beeld dat eigenlijk heel het boek samenvat, omdat het verhaal dat in het boek verteld wordt een droom van Erik is.

3 opmerkingen:

  1. Hoi Eva,
    Ik vind het erg knap hoe je dit hebt gedaan. Het is meteen duidelijk dat het over Erik gaat en je hebt goed weergegeven dat hij droomt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Eva,
    Ik vind het echt een heel goede afbeelding. Het is echt knap dat je zo goed met photoshop kan omgaan (ik weet niet eens hoe dat allemaal werkt). Het past ontzettend goed bij het verhaal, goed gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Eva,

    Je hebt een schitterende illustratie gecreëerd met photoshop. Denk er echter wel aan dat op jou ook de verantwoordelijkheid rust te reageren op de werkstukken / publicaties van je medeleerlingen. Deze reacties mis ik en dat is niet alleen spijtig voor je medeleerlingen, zij hebben immers geen feedback van je ontvangen, maar ook spijtig voor jezelf omdat het niet reageren op producten van medeleerlingen je punten kost. Ik vraag je dan ook hier alert op te zijn.

    Groet,

    T. Philipsen

    BeantwoordenVerwijderen